טעויות שיש להימנע מהן בהפקת אירוע

טעויות שיש להימנע מהן בהפקת אירוע

הפקת היא מרגשת מתמיד, בעיקר כאשר מדובר על הפקת חתונה של פעם בחיים, שוודאי כל אחד רוצה שהיא תהיה מושלמת ותאפשר לו להימנע ממחשבות כמו – "חבל שלא עשיתי את זה אחרת" או " אם הייתי יודע מראש אולי הייתי מתכנן את האירוע באופן שונה". בדיוק בשל כך, ישנם מפיקי אירועים המציעים הפקת אירוע מא' ועד ת', תוכל דאגה לפרטי פרטים כדי להפיק אירוע משולם. סיוע בחברה להפקת אירועים יכולה להית עבור כל אירוע, בין אם מדובר על כנס עסקי, השקת מוצר, יום הולדת של גיל עגול, בר או בת מצווה, ברית ובריתה ובעצם כל סוג אירוע שמח.

על מנת להימנע מטעויות נפוצות, קיבצנו עבורכם טעויות שיש להימנע מהן בעת הפקת אירוע:

  • מזג אוויר – גם אם יש לכם חשש שירד גשם, אל תתכננו שום אירוע תחת כיפת השמים, הרי הכל יכול להיות. גם לחות כבדה היא מתכון להרס, ולכן בדקו כי לא מדובר בתאריך שעתיד להיות בו לחות כבדה.
  • המתינו עם המאווררים – גם אם ידוע שיהיה חם והפקתם אירוע תחת כיפת השמים, אל תמהרו להפעיל את המאווררים, מכיוון שלעיתים קר מאוד בשעות הערב.
  • המאווררים עם המים – מכירים את המאווררים שמתיזים מים, אז נכון שהם מרעננים, אבל ה הורסים את האיפור, את הפן ואת התסרוקות הגרנדיוזיות.
  • מוזיקה ברחבת הריקודים – סכמו מראש עם התקליטן בדיוק איזה סגנון שירים אתם רוצים לשמוע באירוע שלכם, ואל תמתינו שהוא יזרום עם הקהל, כדי שלא תתאכזבו מאיכות המוזיקה.
  • תכננו היטב את הלוז – חשוב לתכנן מראש את הסדר של האירוע ולהימנע מאיחורים, כיוון שכל איחור דופק את הפעילות הבאה. פעמים רבות החופה נערכת מאוחר מאוד, ומגיעים למנה המרכזית ב12 בלילה.
  • לתחום את המקום – אם בחרתם להפיק אירוע בטבע, חשוב לתחום את המקום כדי שלא יכנסו לכם אורחים בלתי צפויים לאירוע. העדיפות היא לערוך את האירוע באוהל מקורה, או להשכיר גדרות לגידור.
  • רב מזמר – חשוב לא לבחור בקפידה רב בחתונה, כזה שלא יזמר לכם שעות ויוציא את כל האורחים משלוותם.
ארבל הפקות - חברת הפקות אירועים
הפקת כנסים ממוחשבים
אוכל טעים בהפקת אירועים

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button