ימי גיבוש לעובדים במרכז

ימי גיבוש לעובדים במרכז

מרכז הארץ הוא המקום בו הכל מהכל קורה. יחד עם זאת זו לא משימה פשוטה למצוא את משימות הגיבוש המושלמות לעובדים באזור המרכז. יש הרבה פעילויות אך לא כל פעילות יכולה לגבש קבוצת עובדים שרוב התקשורת בינם קשורה ליחסי עבודה. תכנון מקצועי ומיומן של ימי גיבוש לעובדים במרכז יכול להבטיח לכם יום איכותי שבאמת יביא את עובדי החברה להיות מגובשים יותר וליצור מכנה משותף שאינו קשור לתחומי העבודה- זוהי החכמה האמתי. בשביל זה אנחנו פה!:)

ארבל הפקות היא חברת הפקות מובילה כיום בתחום הפקת ימי גיבוש לעובדים בכל הארץ ובמרכז בפרט. עם מעל 20 שנות ניסיון צברנו ידע מקצועי רב ומיומנות שתבטיח לכם יום גיבוש איכותי ביותר שלא ישכח להרבה זמן!

יום כיף לעובדי חברות על החוף
ימי גיבוש לעובדי חברות במרכז הארץ
עובדים מרימים כוסית ביום כיף לחברות

ימי גיבוש חווייתיים במיוחד במרכז הארץ

בין לקוחותינו עשרות מהחברות הגדולות והארגונים במשק הישראלי כמו בנק דיסקונט, מייקרוסופט, האוניברסיטה העברית, לשכת התעשיינים בישראל, לשכת הנשיר ועוד רבים אחרים. עם השנים גיבשנו עשרות תכניות גיבוש לעובדים במרכז החל מימי גיבוש בעלי אופי אתגרי עד לפעילויות גיבוש תוך חוויה אורבנית בערים הגדולות של ישראל עד לחוויות גיבוש בחוף הים עם מיטב הכיבודים האוכל ושלל פעילויות. אז התקשרו עוד היום ותנו לנו ליצור עבורכם את יום הגיבוש המושלם עבור עובדיכם!

אוכל ביום גיבוש של עובדים במרכז
יום גיבוש לעובדי חברות באזור מרכז הארץ
רעיונות ליום גיבוש צוות - רפטינג אתגרי

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button