הפקת אירועים בים

הפקת אירועים בים

מחפשים הפקת אירועים בים? הגעתם למקום הנכון!

ארבל הפקות מתמחה בהפקות אירועים בחוף הים. אנו מאמינים בהפקה מקצועית תוך הקפדה עד לפרטים הקטנים ביותר בכדי ליצור אירוע ייחודי במינו.

יש בנו אהבה גדולה להפקות אירועים בים ואהבה גדולה יותר לאנשים. חשוב לנו שאתם תיהנו עד הגג ואנחנו נדאג להכל!

כל מה שנותר לכם זה להתקשר אלינו, לתת לנו את כל הפרטים (כמות אנשים, כיוונים שחשבתם עליהם, אזור גאוגרפי ועוד) ואנחנו ניישם! התקשרו עכשיו 073-7597211

הפקת אירועים בים
הפקת אירועים בחוף הים
הפקת אירוע מיוחד על חוף הים

למה זה נהדר לעשות אירועים בים?

מדינת ישראל מצטיינת בקו חוף ארוך במיוחד המהווה מוקד משיכה לסוגים שונים של פעילויות. פעילויות או אירועים שונים שניתן לקיים או לארגן במקומות סגורים יקבלו אווירה מיוחדת במינה כאשר יקיימו אותם באותה מתכונת בדיוק בסמוך לחוף הים. זו הסיבה שיש ביקוש רב לתחום של הפקת אירועים בים ומי שמארגן אירוע כלשהו בעונות שבהן יש מזג אוויר נוח – יעדיף לארגן אירוע בים. חתונות, אירועים עסקיים, מסיבות פרטיות ובריתות – כל אלה יכולים להתקיים גם על חוף הים.
כאשר מעוניינים לברר פרטים אודות הפקת אירועים בחוף הים חשוב לקחת בחשבון כמה פרמטרים חשובים – מזג האוויר הצפוי, אפשרות של שהייה במקום סגור סמוך עבור מי שלא יחוש בנוח על החוף או שאינו מחבב את החוף, הימצאות חול באזור האירוע וכמובן קרני השמש היוקדות שעלולות גם לחמם מאד את המוזמנים וגם לסנוור במידה רבה מאד. יחד עם זאת, כאשר מארגנים את האירוע בסמוך לשעת שקיעת השמש אפשר ליהנות מנוף מרהיב ויפה של צבעי השמיים, הים וקו האופק.

אירוע גיבוש בים
הפקת כנסים בטבע - ביום גיבוש לעובדים
הפקת אירועים יוקרתיים בחוף הים

מהו התהליך של הפקת אירוע בים?

כיום ישנן חברות המתמחות בתחום של הפקת אירועים בים וניתן לקבל מהן את כל השירותים הדרושים לשם ארגון כל אירוע בים. בנוסף, ניתן לפנות באופן עצמאי ולנסות לארגן את האירוע לבד. חשוב מאד לקחת בחשבון את הפרמטרים שהוזכרו ולהתאים אותם למי שאמור להיות מוזמן לאירוע.

כאשר נלקחים בחשבון כל הנתונים והמידע החשובים – אין ספק שהאירוע יאורגן בצורה הטובה ביותר ויהיה מוצלח ומהנה. בנוסף, הים יהווה תפאורה מושלמת לכל אירוע, בכל שעה שבה יתקיים האירוע.

גם אם האירוע מתקיים במקום סגור הסמוך לחוף הים אפשר יהיה ליהנות מכל היתרונות של מראה הים מבלי הנתונים הפחות נעימים של הפקת אירועים בחוף הים – חול, מלח, רוחות חזקות ותנאי משג אוויר בעייתיים מבחינת שמש או רוחות. יתרה מכך, אפשר יהיה לארגן את אירוע בים גם בחורף, במקום מקורה ומחומם ולהרוויח את מראה הים הסוער והגלי מחוץ לחלונות המקום שבו מתקיים האירוע.

הפקת אירועים וחתונות בטבע ובים עם ארבל הפקות
הפקת אירוע חתונה

כל מה שצריך לדעת על הפקת אירועים בים

הים הוא ללא ספק מהלוקיישנים היותר מיוחדים ואטרקטיביים לקיום אירוע, אולם מדובר בהפקה בשטח הנדרשת להתגבר על אתגרים לוגיסטיים, לספק מענה מתאים לאופי האירוע והעדפות המוזמנים. חברתנו מחזיקה בכל הניסיון, הידע והכלים הנדרשים כדי לתת לכך מענה מושלם.

למה אירוע בים כל כך אטרקטיבי?

אירועים בים נחשבים לאטרקטיביים ופולאריים מאוד בישראל עקב כמה סיבות. קודם כל הים מעניק תפאורה מושלמת לאירועים עם נוף מרהיב של חול רך, שמים פתוחים וים כחול המשתרע עד האופק, לצד בריזה נעימה, מים צוננים וניחוחות מרעננים של ים. התפאורה ישר מכניסה אותנו לאווירה רגועה, משוחררת ונעימה, ובנוסף לכך הים עצמו מעניק מרחב נהדר לפעילויות בתוך המים או מחוצה להם.

לכל זאת מצטרפת העובדה שאם יש משהו שלא חסר במדינת ישראל, זה חופי ים, מה שהופך את הפקת האירועים לזמינה וקרובה כמעט לכל אחד, עם טבע נגיש שאינו נדרש בנסיעות ארוכות. ההפקה יכולה להיות בחוף מסודר, במתחם אירועים על החוף או בפארק, או לחילופין בחוף הפתוח.

למי מתאים אירוע על הים?

הפקה על הים מתאימה למגוון סוגי אירועים פרטיים ועסקיים. לדוגמא, זהו הלוקיישן הכי רומנטי שאפשר לבקש לחתונה עם שקיעה מהאגדות לחופה, וחוף הים גם נהדר לארגון ימי כיף וגיבוש לעובדי חברה, עם אווירה משחררת של חופש ושפע של פעילויות שניתן לערוך. הים גם מתאים לארגון אירועי בר ובת מצווה, וניתן גם קיים בשעות היום או הערב מסיבות ריקודים תוססות, לארגן מסיבות יום הולדת או מסיבת רווקים ורווקות שמחות במיוחד, אירוע משפחתי ייחודי ומקרב ועוד. מצד שני, הים פחות מתאים לאירועים מעונבים ורשמיים או לקהל מאוד מבוגר עם קשיי ניידות.

מה צריך להפקת אירוע בים?

אם שהבנתם שהים יעניק לוקיישן מושלם לאירוע הבא שלכם, עליכם להבין את משמעות ההפקה וכל הנדרש עבורה. הפקה כזו כוללות בחירה מדויקת של לוקיישן על החוף, קבלת אישורים מתאימים מרשויות רלוונטיות, ותכנון אירוע בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומגבלות הקורונה. זאת בנוסף להקמה של מתחם אירועים נוח ומפנק עם כל התשתיות הנדרשות, מותאם לאופי וגודל האירוע, בחירת אטרקציות לאירוע, בחירת תפריט מתאים, תפעול האירוע עצמו ופירוקו.

במילים אחרות, ארגון של אירוע בים אינו עניין של מה בכך. כדי להקל באופן משמועתי על הפקה זו עדיף לבצעה בסיוע של גורם מנוסה ומקצועי כחברתנו, שיספק לכם מעטפת שירות שלמה עבור כל צורכי האירוע, החל מצרכים לוגיסטיים ועד לבירוקרטיים, שתבטיח את הצלחתו ואת יכולתו להעניק לאורחים חוויה ייחודית, מהנה ובלתי נשכחת.

מה צריך לשים לב אל כאשר עושים הפקה של אירוע בים?

חשוב להבין כי הים אינו מספק תנאים רגילים לאירועים, לכן יש לשים לב לפרמטרים המייחדים מיקום זה ולספק עבורם מענה. כך למשל, במידה ומדובר בקהל מבוגר או אנשים שלא ממש אוהבים חופי ים, שלא ירגישו בנוח להיות כל הזמן בחוץ על החוף, כדאי לחשוב על איתור מקום שיש בצמוד עליו מתחם סגור או לכל פחות מדשאה. כמו כן יש לבחור תפריט מתאים לאירוע בים ולדאוג לפתרונות הצללה איכותיים ומרווחים, עם מאהל גדול במתחם האירוע ועם שמשיות בקרבת הים. בנוסף יש לברר את מזג האוויר הצפוי במועד האירוע, מעלות החום, גובה הגלים, רוחות וכדומה, ולהתכונן בהתאם.

כל שנדרש להפקת אירוע בים

עימנו תזכו במענה שלם עבור כל מרכיבי וצרכי הפקת אירוע בים, כך שיותאם במלואו לאופי האירוע וקהל המזומנים, עונת השנה ושעה ביום, וכן מסגרת תקציב. בין היתר הפקה מקצועית של אירוע בים כוללת את המרכיבים הבאים:

  • סיוע בבחירת לוקיישן מתאים מבחינת קרבה גיאוגרפית, מקומות חנייה, נגישות, חוף מוסדר או פתוח, וקבלת כל אישור נדרש עבור האירוע.
  • אספקת וארגון כל ציוד נדרש לרבות גנרטורים להפקת חשמל, ציוד תאורה והגברה, הרמת מאהל עם כל הציוד נדרש לרבות מחצלות, פינות ישיבה, כריות, שולחנות, מאווררים, מקררים, עצים למדורה, ציוד לברביקיו, שירותים כימיים, פחי אשפה, ועוד.
  • בחירת ספקי שירות מומלצים ומנוסים בעבודה בים, לרבות חברת קייטרינג, שירותי בר משקאות, תקליטן, צלם, מפעילי אטרקציות וכדומה.
  • עיצוב מתחם האירוע בהתאם לקונספט מבוקש ומתן שירותי אירוח, תפעול והפעלה לכל אורך האירוע.

רעיונות לקונספטים, אטרקציות ופעילויות בים

בכדי לתת לאירוע בים ערך מוסף, לא אחת כדאי לבחור עבורו ברעיונות, קונספטים, אטרקציות ופעילויות שונות, המתאימות לאופי האירוע ומאפייני קהל המזומנים, למשל:

  • לאירוע בים ביום קיץ חם אין כמו הפתעות קרות במיוחד, למשל שייק פירות, קרטיבים  וארטיקים, גלידות, פרוסות של אבטיח קר וכדומה.
  • ניתן לבחור בתפריט ייחודי שהים הינו הלוקיישן המושלם עבורו, כמו אסאדו איטי על גבי גחלים, אירוע המבוסס על מנגל או אירוע עם תבשילי קדירה המתבשלים בתוך סירי פויקה על גבי המדורה.
  • אירוע בים יכול להיות גם עם קונספט ייחודי שעיצוב המקום, התפריט והפעילויות המוצעות סובבות סביבו. למשל אפשר לבחור בקונספט של קרנבל ברזילאי, טברנה ים תיכונית, אירוע באווירת הוואי או תאילנד, אירוע בסגנון סיני, ועוד.
  • אחת האטרקציות היותר מעולות לאירוע בים הינה פינת עיסויים מפנקת ומרגיע במיוחד.
  • חוף הים הינו שטח מעולה למגוון סוגי משחקים כמו מטקות, כדור עף, כדור רגל, צלחות מעופפות, העפת עפיפונים, משיכת חבל ועוד. כמו כן פעילויות בחוף הים יכולות להיות עם משימות שונות בסגנון הישרדות.
  • פינות הזולה במתחם האירוע גם מזמינות למשחקי שולחן שונים, כמו שש בש, קלפים, רמי קוביות, וכדומה.
  • אפשר כמובןלבחור בפעילויות המבוצעות בתוך המים כמו גלשני מים ורוח, התנסות בסאפ, שייט בקייק, חווית שייט בבננה, ועוד.
  • פעילויות בחוף הים יכולות גם להציע מקום להירגעות ושלווה, כדוגמת סדנת יוגה, מדיטציה, טאי צ'י, סדנת נשימות ועוד.
  • ניתן גם ליהנות בחוף הים מפעילות יצירתית, כמו תחרות פיסול בחוף, ציור מול השקיעה, הכנת תכשיטי חרוזים ועוד.

לפרטים נוספים ולהפקת אירוע בהתאם לצרכים, הבקשות והחלומות שלכם, פנו אל חברתנו בטלפון 073-3742513.

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button