הפקת אירועים בירושלים

הפקת אירועים בירושלים

מה כבר לא נאמר על ירושלים, עיר של זהב ושל נחושת ושל אור, עיר שקובצה בה יחדיו ועוד מגוון רחב ולא נגמר של שמות. ירושלים נחשבת בעיני רבים לאחד היעדים הפופולריים והאיכותיים ביותר לשם הפקת אירועים שונים. יחד עם זאת הפקת אירועים בירושלים היא מלאכה לא קלה במיוחד אשר דורשת תכנון נכון, יצירתיות והיכרות עם העיר.

ארבל הפקות החברה המובילה להפקת אירועים גדולים וקטנים בעלת ניסיון רב בתחום ועל כך יעידו מבחר האירועים שהופקו. אנו מבצעים הפקת אירועים בירושלים ובכל רחבי הארץ, צרו עמנו קשר לשאלות ופרטים נוספים.
הפקה של אירוע מתחילה בבחירת המיקום המושלם לקיומו. כאשר המיקום מתאים לאופי האירוע ולסגנון המוזמנים – אין ספק שתהיה לכך תרומה רבה מאד להצלחתו ולהנאה של האורחים.

בחירה לקיים אירוע מסוים בירושלים היא בחירה חכמה מאד, שכן ירושלים היא עיר מיוחדת במינה ויש בה אווירה קסומה ויש כאלה שיגידו אפילו שהאווירה בה מיסטית ומסתורית. כאשר אווירה זו מהווה את התפאורה לאירוע, אין ספק שהוא יהיה מוצלח ומקורי הרבה יותר מאירוע שמתקיים במיקום אחר.

הפקת אירועים בטבע
הפקת אירוע בבית הנשיא

מקומות לאירועים בירושלים

ירושלים מציעה שלל מקומות שבהם אפשר לקיים אירועים מסוגים שונים – גנים או פארקים רחבי ידיים תחת כיפת השמיים, ישנם מקומות רבים באזור העיר העתיקה או במקומות גבוהים המציעים נוף עוצר נשימה של שכונות העיר ואפילו בלב ליבן של שכונות המגורים המציעות – כל אחת בדרכה – תפאורה ורקע אדריכליים ואורבניים שונים. כל אירוע יקבל נופך שונה כאשר יתקיים במיקומים שונים בירושלים וזה בדרך כלל מה שרוצים מארגני האירוע שבוחרים דווקא בעיר זו לשם קיום האירוע.

היתרונות של הפקת אירועים בירושלים?

מכיוון שירושלים היא עיר גדולה – ניתן למצוא בה את כל נותני השירותים הדרושים עבור כל אירוע. ברוב המקרים אין צורך לפנות אל ספקי שירותים חיצוניים ואת הכל יש להשיג באופן קרוב ונוח. יתרה מכך, ניתן להשיג שירותים רבים שיש להם נגיעה מיוחדת וזיקה מסוימת לירושלים, מה שיהפוך את האירוע למיוחד אפילו יותר. במידה והאורחים מגיעים אל האירוע מחוץ לירושלים, אין ספק שנכונה להם חוויה מיוחדת במינה – כזאת שלא היו חווים בשום מקום אחר.
בירושלים אפשר וכדאי להפיק כל סוג של אירוע – שמחות משפחתיות, ציון ימי הולדת, אירועים משפחתיים משמעותיים ואפילו אירועים עסקיים. את האירוע אפשר לשלב עם סיור או טיול באתרים יפים או כאלה הקשורים למורשת העיר והמדינה או להתרכז אך ורק באירוע עצמו. כאשר האירוע מותאם לקהל, לקשר בין המוזמנים ולאופי סיבת האירוע – אין ספק שעיר הבירה תספק את הרקע המתאים ביותר שישאיר את המוזמנים בהתפעלות במשך זמן רב. הם ישמחו לחלוק את החוויות והזיכרונות עם מכרים וחברים.

לפרטים נוספים על ארבל הפקות – לחצו!

אירוע מלא בשלווה וכיף
להקת ריקודים כאטרקציה לאירוע
הפקת אירוע באולם ענק

למה דווקא אירוע בירושלים?

אם יש עיר בארץ שמושכת אירועים פרטיים ועסקיים, זוהי ללא ספק ירושלים, בירתנו השופעת בקסם, אותנטיות ומסתורין, ומציעה שילוב אותנטי בין קודש לחול ובין חדש לישן. לחברתנו יש ניסיון עשיר בכל הקשור אל הפקת אירועים בירושלים מסוגים וגדלים שונים, בשלל לוקיישנים, עם כל קונספט מבוקש ובהתאמה לכל מסגרות התקציב.

הבחירה בירושלים להפקת אירועים פרטיים ועסקיים, נובעת משורה ארוכה של מניעים וסיבות. קודם כל מדובר בעיר עתיקה שופעת בפינות קסם ייחודיות, עם אוויר הרים צלול ונופים עוצרי נשימה, שהופכים כל אירוע לחגיגי ומיוחד. כמו כן, מעצם היותה עיר ראשית וגדולה אפשר למצוא בעיר כל ספק שירות נדרש עבור האירוע, לרבות שירותים ייחודיים לעיר המושפעים ממאפייניה ואופייה הייחודי.

איזה סוג של אירועים מתאימים להפקה בירושלים?

ירושלים מתאימה להפקה של מגוון סוגי אירועים. היא כמובן מבוקשת עבור חגיגות בר מצווה המתקיימות בכותל, וכמו כן מבוקשת עבור חתונות, חגיגת ימי הולדת ובת מצווה. זאת לצד הפקה של אירועים עסקיים שונים כמו כנסים, ימי עיון, ימי כיף וגיבוש, אירועי חברה ועוד.

האם יש מבחר לוקיישנים להפקת אירועים?

בירושלים יש שפע של מקומות ואתרים בהם ניתן לקיים אירועים, בין אם במתחמים סגורים או פתוחים, באולמות, מסעדת, פארקים, גנים, בעיר העתיקה, בלב שכונות מגורים, ממרום מגדל רב קומות, במטעי זיתים, יערות הצופים על העיר ועוד. לכל לוקיישן יש את הקסם שלו והייחוד שלו עם רקע אדריכלי מרהיב כתפאורה.

מה הן העלויות של הפקת אירועים בירושלים?

זו למעשה אחת השאלות הנפוצות והשכיחות ביותר, אתם רוצים להקים אירוע בירושלים ואתם תוהים מה הן העלויות של הפקת האירוע. כאשר אנחנו יורדים לעובי הקורה אנו מגלים כי אין מחיר אחיד להפקת אירועים וישנם לא מעט משתנים אשר משפיעים על המחיר. בין המשתנים אנו רואים:

סוג האירוע וכמות המוזמנים – אפיון סוג האירוע לצד המוזמנים הפוטנציאליים לוקח חלק לא קטן בכל הקשור לעלויות של הפקת האירוע. לדוגמא תכנון חתונה יהיה מעט יקר ומסובך יותר מתכנון יום הולדת 50 לסבתא. כמו כן, אירוע של 100 אנשים ידרוש תכנון לוגיסטי פחות מסובך מאירוע של 500 אנשים.

הניסיון והמוניטין של החברה איתה אתם עובדים – אחד המשפיעים על העלויות של הפקת אירועים בירושלים הם הניסיון והמוניטין של החברה איתה אתם בוחרים לעבוד לשם הפקת האירוע, ככל שהחברה תהיה מנוסה יותר, בעלת ותק ומוניטין כך גם המחיר אותו תשלמו יהיה מעט גבוה. יחד עם זאת, תוכלו לדעת שאתם בראש שקט והכל מתנהל כהלכה.

השירותים אותם אתם מקבלים מן החברה – ישנם לא מעט שירותים אותם תוכלו לקבל מחברה המספקת הפקת אירועים בירושלים, בין השירותים אנו רואים – סידור לוחות זמנים, אישורי הגעה, ניהול צוותים, יצירת קשר וניהול ההתנהלות אל מול ספקים, אטרקציות, ניהול האירוע על כל צדיו, עיצוב האירוע, שילוט ומיתוג, פתרונות לוגיסטיים לדוגמת רכבי הסעות ועוד מגוון רחב של אפשרויות. השירותים אותם תבחרו לקבל מן החברה ישפיעו בצורה משמעותית על המחיר אותו אתם הולכים לשלם בסוף הערב.

חשוב להבין כי המחיר אינו אחיד מאירוע לאירוע ומשתנה בהתאם לדרישות הלקוח, אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לגלות מה הן העלויות הצפויות היא לפנות אל אנשי האירועים של ארבל הפקות לאפיין יחד איתם את הצרכים שלכם ולקבל הצעת מחיר לצד תכנית עבודה מפורטת.

למה כדאי להיעזר בבעל מקצוע להפקת אירועים בירושלים?

הפקת אירועים בירושלים היא מלאכה לא קלה במיוחד אשר דורשת תכנון קפדני ומעמיק לצד היכרות עם העיר. אתם עובדים ללא לאות על מנת להוציא את האירוע שלכם בירושלים ואנחנו בטוחים שאתם לא רוצים שהאירוע יהיה פחות ממושלם. לכן, על מנת להבטיח כי האירוע יתבצע כסדרו וינתן מענה מדויק לכל בעיה, תלונה ו/או הארה אין מן הנמנע לעבוד עם בעל מקצוע המתמחה בעיר ירושלים ונותן בה מעטפת מלאה. אנו ממליצים להיעזר בבעל מקצוע בעל ניסיון ומוניטין בתחום אשר במרוצת השנים יצר לא מעט הפקות בירושלים – כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות.

מה כלול בשירות של הפקת אירועים בירושלים?

אנשים רבים תוהים מה הם השירותים הכלולים בהפקת אירועים בירושלים, למעשה ישנם אין ספור שירותים אותם ניתן לקבל במסגרת הפקת אירועים בירושלים. אנחנו בארבל הפקות נותנים עבורכם מעטפת מלאה לכל אירוע בעיר ירושלים לצד תכנון מדויק ומפורט לכל האירוע לצד עבודה עם מגוון רחב של ספקים. אנו מזמינים אתכם להצטרף אל חוג לקוחותינו המונה אלפי עסקים לצד לקוחות פרטיים מרוצים ברחבי הארץ.

הפקת אירוע ייחודי ואיכותי עם ארבל הפקות אירועים

יש לנו את כל הניסיון, הידע והכלים להפקת אירועים איכותיים וייחודיים בירושלים, מכל סוג ועם התאמה מלאה למטרת האירוע, האופי שלו ומאפייני מוזמניו. אנו מספקים שירות שלם עבור כל תהליך ההפקה, הכולל תכנון אירוע בהתאם לקונספט מבוקש, מטרת האירוע, אופיו, אופי משתתפיו והגדרות תקציב. על סמך נתונים אלו ונוספים נתכנן אירוע שלם, נבחר עבורו לוקיישן מתאים, נקבל כל אישור נדרש, ניצור קשר ונתאם עם ספקים מומלצים כמו תקליטן, חברת קייטרינג, אומנים, חברת ניקיון, חברת הגברה, צלם וכדומה. כמו כן נדאג להקים ולעצב את מתחם האירוע ונדאג לתפעולו השוטף ופירוקו הנאות.

לפרטים נוספים ולהפקת אירוע בהתאם לצרכים, הבקשות והחלומות שלכם, פנו אל חברתנו בטלפון 073-3742513.

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button