הפקת אירועי שטח חווייתיים במיוחד!

הפקת אירועי שטח חווייתיים במיוחד!

חברת ארבל הפקות מתמחה כבר מעל 20 שנה בהפקות אירועים בשטח.

לצוות המקצוענים של ארבל הפקות אהבה יתרה להפקה, לייחודיות ולאנרגיות בתחום הפקת אירועים בשטח!

עם הידע המקצועי שלנו אנו ניצור עבורכם אירועים בשטח לחוויה בלתי נשכחת ובאווירה פסטורלית במיוחד!

אז התקשרו או השאירו פרטיכם ונתחיל בחוויה! 🙂

הפקת אירוע בשטח לחברות, מוסדות וארגונים שונים
פעילות בים באירוע גיבוש לעובדים
שתייה קלילה לכנס

מה מייחד אירוע בשטח?

הפקת אירועי שטח היא הפקה מאתגרת ומעניינת. אין מדובר באותן פעולות ארגון או בירור פרטים הדומות לאלה המבוצעות בעת ארגון אירוע במקום סגור או אולם אירועים בתחום הפקת אירועים בשטח יש הרבה יותר נתונים משמעתיים שצריך להתייחס אליהם ולתת עליהם את הדעת. למשל, מזג האוויר הצפוי באזור שבו אמור האירוע להתקיים, מה הנתונים הפיזיים במקום ואיך הם אמורים להשפיע על אופי וסגנון האירוע (רצפת חול או חצץ, אוהל מקורה או תחת כיפת השמיים ועוד).

תכנון, ארגון והפקת אירועים בטבע
יום כיף לעובדי חברות על החוף
ראפטינג ביום כיף לעובדים בצפון של ארבל הפקות

במה צריך להתחשב כאשר עושים אירוע בשטח?

אלה רק חלק מהדברים שצריך לתת להם תשומת לב בעת ארגון האירוע בשטח. בעצם אפשר להגיד שכל קטגוריה של שירות שבדרך כלל צריך להתייחס אליה בעת ארגון אירוע במקום סגור – צריכה לקבל הרבה יותר מחשבה. למשל, נושא האוכל שיוגש למוזמנים. כאשר האירוע מתקיים בשטח פתוח צריך לבחור מנות שמתאימות לאופי כזה של מקום. צריך גם לדעת איך להגיש או לארוז את המנות כך שלא תתקררנה מרוחות או שלא תתלכלכנה מחול באזור האירוע. בחירה של שולחנות וכיסאות גם היא מהותית הרבה יותר וחשוב לספק למוזמנים את מרב הנוחות והתחושה הטובה בעת האירוע.

מה כלול בהפקת אירוע בשטח?

במקרים רבים ניתן לשלב בין אירועי שטח לבין טיול באותו המקום. כך למשל מתאים מאד טיול רגלי או נסיעה בג'יפים. כך מגיעים אל המיקום שבו מקיים האירוע, שבו ממתינים לאורחים המאכלים, התכנית האמנותית ואפילו פרסים או מתנות שיחולקו להם בהפתעה. כאשר מדובר על אירוע שטח המשולב בטיול אפשר להוסיף ערך רב בהסברים אודות המקום, סיפור אנקדוטות מעניינות או אפילו אגדות וסיפורי מורשת.
אין ספק שאירוע בשטח משאיר הרבה מאד רושם על מי שישתתף באירוע והוא יסיים את האירוע עם טעם של עוד. כאשר חורגים מהמחשבה הרגילה של אירוע שמתקיים באולם או מקום סגור – מתקבלת אווירה מיוחדת ומעניינת שתביא אתה התפעלות רבה מצד המוזמנים והחידוש שלא ציפו לו. הפקת אירועים בשטח משאירה חותם למשך זמן רב וחוויות שהמשתתפים ייהנו להיזכר בהן גם זמן רב לאחר שהאירוע הסתיים. בנוסף, רף גבוה חדש יוצב בפני מי שיארגן אירועים החל מאירוע זה.

אירוע חברה בטבע הכולל תפריט עשיר ומשתנה
סיורי ג'יפים באירוע בצפון
רעיונות ליום גיבוש צוות - רפטינג אתגרי

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button