אירועים עסקיים ברמה אחרת!

הפקת אירועים עסקיים

חושבים מה תעשו באירוע הבא עבור העובדים שלכם ?
רוצים למצוא דרכים ייחודיות ומקוריות ?
הגעתם בדיוק למקום הנכון.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה להשאיר לנו את הפרטים שלכם. אנחנו נדאג להבין מכם מה אופי האירוע שתרצו (גודל, מיקום, אופי של העובדים בחברה ועוד..) ואנחנו כבר נדאג לשבור את הראש 🙂 ולהביא לכם את הרעיונות הטובים והמתאימים ביותר!

אז – למה אתם מחכים ? 

אירוע עסקי בטבע על האגם
הפקת אירוע עסקי ענק לחברה
הפקת אירוע עסקי לחברה בסגנון שאנטי

תכנון מדוקדק וביצוע מנצח

הפקת אירועים עסקיים היא אחת המשימות המאתגרות יותר לכל חברה ונראה כי רוב החברות אינם מתמודדות עם התהליך ופונות למפיקים המתמחים בהפקת אירוע עסקי. כחלק משגרת האירועים השנתיים בחברות גדולות ובינוניות, בעלי החברה מפיקים אירועים עסקיים שיכולים להיות מיני רבים כמו – יום הולדת לחברה, השקת מוצרים או שירותים חדשים, אירועים בחגים, מסיבות עיתונאים, הרמות כוסית חגיגיות, כנסים, ירידים ועוד.

אירוע עסקי חייב להיות מתוכנן היטב עד לפרטי פרטים וכולל לוז מסודר ומובנה מראש. לכן, רק חברות הפקה מקצועיות יוכלו לשבת יחד עם בעלי החברה, להכיר את אופי האירוע והתקציב האישי לטובת התענוג ולהפיק אירוע מרשים העונה לצפיות בעלי החברה.

אירוע עסקי למכללה האקדמית גליל מערבי
הפרחת בלונים באירוע עסקי של סוגת
אירוע עסקי למשרד ממשלתי ברוכים הבאים לישראל

נופש חברה

הפקת נופש חברה אינו דומה כלל להפקת אירוע עסקי, אלה הוא שונה מבחינת התכנון וההפקה שלו. כיום, כל חברה בינונית וקטנה מציעה לפחות פעם בשנה נופש לעובדי החברה במסגרת "הכל כלול", כלומר גם את תכנון וביצוע הלוז, בחירת לוקיישן, דאגה לצד הלוגיסטי, בחירת יעדים ואטרקציות הסובבים ללוקיישן הנבחר, התכנסות העובדים ועוד. המטרה בסופו של דבר לאפשר לעובדים ליהנות מנופש חברה מושלם, כזה שלא יפסיקו לדבר עליו.

מכיוון שמדובר בתהליך מורכב הדורש התייחסות לפרטים שונים, לרוב חברות נעזרות במפיקי אירועים עסקיים או בחברות המתמחות בהפקת נופש חברה על מנת שהוא יהיה מוצלח. בשלב הראשוני בעלי החברה יישבו יחד עם מקבלי ההחלטות, יגדירו תקציב ויבנו לוז מאתגר.

פינה של שקט באירוע עסקי מושקע
הפקת אירועים עסקיים עם המשפחה
שייט תענוגות ביום גיבוש לחברה גדולה

הפקת יום גיבוש וכיף לעובדים

אחד האירועים המהנים ביותר לעובדי החברה הוא יום גיבוש שבו הם יוכלו להכיר את עמיתיהם לעבודה בפן מעט שונה. רוב העובדים מגיעים יום יום למשרד וטובעים בים של עבודה ונראה כי הם מכירים את הצוות שלהם משלום שלום במטבח או יותר בשמות שרצים במיילים. לכן, הפקת אירוע עסקי כמו יום גיבוש וכיף לעובדי החברה יכול לסייע להם להכיר טוב יותר את עמיתיהם ובכלל לרענן את יום העבודה העמוס.

הפקת יום גיבוש מזכירה מעט הפקת אירועים עסקיים, אולם הפקרה שכזאת דורשת יד מקצועית שתסייע למקבלי החלטות להפיק יום גיבוש מהנה, כדי שהעובדים ייהנו וגם לא יפסיקו לדבר עליו.

מרימים לחיים באירוע עסקי כייפי ומשוחרר
ימי גיבוש לעובדים
יום גיבוש לחברה סוגת על חוף הים

הפקת כנסים, תערוכות וימי עיון

כנסים ותערוכות הן חלק בלתי נפרד מחברות בעידן המודרני אשר מעוניינות להפגין נוכחות ולהעצים את תדמית החברה. כנסים תורמים רבות לצד התדמיתי של כל חברה ויכלים למתג את החברה כמובילת דעה, וכזאת שכדאי לעבוד איתה. אולם, אירוע עסקי שכזה (הפקת כנסים או תערוכות) חייבת התערבות של יד מקצועית, כאשר העדיפות היא לשכור חברה המתמחה בהפקת אירועים עסקיים ובניהם גם הפקות כנסים ותערוכות.

בעת הפקת אירוע עסקי כמו כנס, חשוב לקחת בחשבון מספר פרמטרים חשובים כגון – מיקום, התכנים שיועברו בכנס, עיצוב המקום, הזמנת האורחים, אוכל שיוגש לאורחים, שתייה, אווירה, מוזיקה, ציוד לוגיסטי ועוד מיני אלמנטים שיהפכו את הכנס לנכס אסטרטגי עבור החברה.

אירוע עסקי רשמי עם לקוחות החברה
אירוע עסקי כמו הפקת כנסים זה אירוע עם חשיבות רבה
ארבל הפקות - ארגון כנסים ברמה הגבוהה ביותר

הפקת אירוע עסקי עם ארבל הפקות

ב"ארבל הפקות" התהליך של בנייה ותכנון אירוע חברה – חשוב לא פחות מהאירוע עצמו- אנו מלווים את הלקוח החל משלב הצעת המחיר, דרך בניית התכנים, פרסום מגוון ויצירתי לעובדים, הפקה בפועל משלב ההקמות  ועד סיום האירוע, כולל גם סיכומים  משובים והפקת הלקחים – כפי שאומר הלוגו שלנו– "ארבל הפקות – אירועים שמנצחים"!

עוד על הפקת אירועים עסקיים בארבל הפקות :

הפקת אירועים ביםהפקת אירועים קטנים, הפקת אירועים בצפון, הפקת אירועים בכותל, הפקת אירועים בירושליםהפקת אירועי שטח

הפקת אירוע בטבע עם צוות החברה המאושר
צוות עובדים שנהנה בערב חברה
אירועים עסקיים שבאים מהלב

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button