הפקת בר מצווה

הפקת בר מצווה

הפקה לבר מצווה בלתי נשכחת!

אנו בארבל הפקות אוהבים במיוחד להפיק אירועים פרטיים, אם זה בר מצווה, בת מצווה או חתונות – הכיף שלנו זה ארגון הפקות בר מצווה ולגרום לאורחים ולמשפחה השמחה ליהנות מכל רגע! עם התמכרות לאנרגיות שבשמחה, שלל אטרקציות ורעיונות מקוריים אנו נפיק לכם בר מצווה בלתי נשכחת ברמה האיכותית ביותר! 😊 אז התקשרו עכשיו 073-7597211, השענו לאחור ותנו לנו לדאוג להכל!  

בר מצווה מיוחדת
הפקת אירוע חתונה
הפקת בר מצווה מיוחדת

בר מצווה מיוחדת

אירוע בר המצווה הוא אירוע חשוב הן לילד שחוגג את הבגרות שלו והן למשפחה ולאורחים. אירוע בר מצווה מאז ומתמיד היה אירוע גדול שהושקעה בו הרבה מחשבה ותכנון מראש.  זאת אולי הסיבה שהרבה הורים בימינו מנסים להיות מקוריים ומרגישים קושי רב בתכנו הפקה מסוג זה עד שפונים להסתייע בחברת הפקה שמורידה להם את כל כאב הראש ומחזירה להם את ההנאה שבאירוע של בנם הבוגר.

היום יש חברות הפקה שזה תפקידם- לחסוך מכם את הבלגן וההתעסקות בהפקה של אירוע גדול ולסייע לכם להגיע לאירוע הנחשק והכי מיוחד בראש שקט כשכל מה שתצטרכו להתעסק בו זה – מה ללבוש? חברת ההפקה מספקת אירועים מקוריים בסגנון אתגרי, מסיבה, טבע וגם במועדון עם מנעד של אטרקציות עם ערך מוסף מתוך ההיסטוריה היהודית ובמקומות הכי יפים בארץ.

 

הפקה לבר מצווה - ארבל הפקות
בת מצווה בר נחמה

רעיונות לבר מצווה

חברת אירועים והפקות שמספקת אירועי בר מצווה, מספקת רעיונות רבים כמו: יום שכולל סיור באזור מאוד יפה והיסטורי בארץ. כל האורחים והמשפחה מתכנסת יחד ונוסעים לאזור קסום כמו קיסריה או כל מקום אחר בארץ, במקום עצמו יחכו צוות של אומנים, מתופפים, רקדנים, תוקעים על שופרות וצוות של צלמים שילוו במחולות את כל המשפחה בדרך לחופה מעוצבת תחת כיפת השמיים, שם יערכו את הטקס עלייה לתורה והנחת התפילין. עוד מקום שניתן לחגוג בו הוא בפארק אתגרי אן על חוף הים או בכותל כשלחברת ההפקה יש את כל הציוד והאביזרים הנלווים שצריך להקמה של אירוע בשטח.

אטרקציות נוספות וגימיקים במסיבת בר מצווה

חברת ההפקה לבר מצווה תדאג להקשיב לכל רחשי ליבו של הנער, לרצונותיו וכיצד הוא רואה וחולם להגשים את היום החלומי שלו. במידה ויבחר לחגוג במועדון עם מגוון של אטרקציות וגימיקים יוכל לבחור ממגוון הרעיונות להלן: שולחנות משחק וקזינו, מבחר של סימולטורים, משחקי מחשב וירטואליים ועמדות מדליקות של מולטימדיה, תאי צילום והקלטות, משחקים של לייזר, מתקנים של משחקי אקסטרים, מתקנים ומתנפחים חבילות הפעלות לבר מצווה ועוד. הפקות בר מצווה מיוחדות בשילוב גימיקים מדהימים – ארבל הפקות !

דוכני מזון מגוונים                                  

היום תחום המזון באירועי בר המצווה הוא תחום שילדים רבים נותנים בו דגש. כל ילד יעדיף מגוון של דוכני מזון בהם ניתן למצוא, פיצות, נקניקיות והמבורגים. הדוכנים יהיו פזורים בחלל המועדון, עבור כל אורח ואורח. בשלב המנות האחרונות ניתן ליצור אטרקציה מתוקה במיוחד עם עמדות הגשה שגם הן פזורות ובהן מבחר של קינוחים מתוקים כמו מפל שוקולד, וופל בלגי, מכונת גלידה צבעונית, מכונת צמר גפן ועוד המותאמים לאירועי בר מצווה מיוחדת.

למידע נוסף אודות ארבל הפקות לחצו כאן!

הפקת בר מצווה בשילוב גימיקים מיוחדים
הפקת בת מצווה

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button