הפקת חתונות בטבע

הפקת חתונה בטבע

הפקת חתונה בטבע לחוויה בלתי נשכחת!

אנו בארבל הפקות אוהבים במיוחד להפיק חתונות בטבע – הכיף שלנו הוא לגרום לאורחים ולמשפחה השמחה ליהנות מכל רגע! עם התמכרות לאנרגיות שבשמחה, שלל אטרקציות ורעיונות מקוריים אנו נפיק לכם חתונה בטבע בלתי נשכחת! 😊 

לפרטים נוספים אודות הפקת חתונות בטבע התקשרו עכשיו 073-7597211, השענו לאחור ותנו לנו לדאוג להכל!

הפקת חתונות בטבע
הפקת חתונה עם ארבל הפקות אירועים
הפקת אירוע בטבע

מדוע חתונה בטבע נחשבת למיוחדת?

הפקת חתונה בטבע או כל אירוע שמפיקים בטבע הוא אירוע מיוחד שאינו נשכח מזיכרונם של בעלי השמחה והאורחים. לא מדובר בעוד חתונה באולם אירועים שבוא נודה על האמת, די מיצתה את עצמה והיינו שמחים להתרענן בחתונה שהיא הרבה יותר מאתגרת ומפתיעה.

מזג האוויר לשמחתנו בארץ מאפשר חודשים רבים של הפקת חתונות בטבע, שכן יש ימים רבים ללא גשם או ללא שמש חזקה שיוקדת מעל הראש, שמאפשרים את ההנאה מחתונה באוויר הצח אל מול יופיו של הטבע מסביבנו, הטבע עוזר בהעצמת התחושה שמלכדת שני לבבות ומרגשת את כל הנוכחים.

מפיקי חתונה בטבע
הפקות חתונות בטבע
חתונה בטבע

באילו מיקומים ניתן להפיק חתונה בטבע?

לא מדובר בעוד חתונה משעממת עם חיפוי קירות, שולחנות אוכל וחופה – כל מה שאנחנו מכירים כבר ונכחנו בהן עשרות פעמים. הפקת חתונות בטבע בשילוב שירותים ניידים מפוארים, מעניקות השראה ואווירה אחרת מסוגה שלא נראתה קודם. המקומות בהם ניתן לערוך חתונה בטבע הם: על חוף הים, בקיבוץ, באזור יקב, בנוף מדברי, ביער, על יאכטה מגניבה ועוד ווילה גרנדיוזית ומפוארת. כל מה שאתם צריכים לאחר הבחירה היא חברת הפקה מקצועית שתוביל אתכם להגשמת החלום שלכם.

שעת החתונה

היה נהוג תמיד לערוך חתונות כשהשמש שוקעת. היום אנשים מחפשים להיות מקוריים וללכת אחרי רחשי ליבם, היום ניתן לבחור זמני חתונה בכל שעות היום. יש כאלה שיבחרו חתונה בבוקר כשלזה מתלווה ארוחת בוקר מגוונת ועשירה, חתונות מסוג זה יתאימו להיערך בעיקר בטבע, בחצר בקיבוץ או על יד הים ועוד. חתונה בצהריים גם כן תתאים בלוקיישנים הללו וחתונה בערב עשויה להתאים בחוץ לאור השקיעה וגם באזור סגור.

הפקת חתונה בטבע בלוקיישינים נבחרים

הפקת חתונות בטבע מעוצבות בהתאם לסגנון ולקונספט הנבחר. במידה בחרתם חתונה שהיא בסגנון קלאסי היא תעוצב לפי סגנון זה. גם חתונה כפרית יש לה את העיצוב המוגדר שלה וגם חתונה מודרנית- אורבנית תהייה מעוצבת באלמנטים של כרך- אלמנטים מבטון וזכוכית ועוד. היום ניתן לבחור גם חתונה שמעוצבת בסגנון שוק איטלקי, הפקת חתונה בטבע שהיא עם תפאורה של שוק שמכילה ארגזי ירקות, שולחנות עץ עבים ומפות משובצות. הרבה צבעוניות ועיצוב אקלקטי מעניין עשיר וייחודי.

הפקת חתונות בטבע
הפקת חתונה מושלמת
חתונה מיוחדת בטבע

איזה אוכל כלול בעת הפקת חתונה בטבע?

בתחום של הפקת חתונות בטבע ניתן לבחור מגוון של טעמים וסגנונות ורצוי וכדאי יהיה להתאים אותו לקונספט של החתונה. במידה והחתונה תערך על יד הים או על החוף עצמו. התפריט שיתאים הוא בעיקר תפריט שמכיל מאכלי דגים ויין לבן. אם החתונה היא בקונספט כפרי יהיה ניתן להכין הרבה פשטידות, קישים ושאר מאפים ועוד. גם סגנון ההגשה של האוכל חשוב שייבחר בהתאם לקונספט, יש אפשרות שהאוכל יוגש באמצעות בופה או באמצעות דוכני אוכל או על גבי שולחנות ערוכים.

טבעוני, בשרי או חלבי

היום הגיוון בתפריט הוא רב ועשיר. יותר ויותר אנשים נמנעים מבשר או שיש כאלה שבכלל טבעוניים, לכן מגוון האפשרויות הוא מאוד גדול והמנעד הוא רחב. רצוי להתאים את  התפריט למקום שבו תערך החתונה ולשעה שבחרתם. בשעות הבוקר, הרי לא יהיה מתאים לאכול בשר ורוב התפריט יכיל מאכלים שמתאימים לבוקר, כמו גבינות ויוגרטים, עוגות ופשטידות ועוד. טבעוני יכול להתאים בכל שעות היום וגם צמחוני בעוד תפריט בשרי יתאים יותר לשעות הצהריים והערב.

הפקת אירוע חתונה
הפקת חתונת יוקרה בשטח

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button