הפקת חתונה ייחודית

הפקת חתונה ייחודית

תכנון חתונה מקורית

אנו בארבל הפקות אוהבים במיוחד להפיק חתונות- הכיף שלנו הוא לגרום לאורחים ולמשפחה השמחה ליהנות מכל רגע! עם התמכרות לאנרגיות שבשמחה, שלל אטרקציות ורעיונות מקוריים אנו נפיק לכם חתונה איכותית ומושקעת בלתי נשכחת! 😊 אז התקשרו עכשיו לפרטים 073-7597211, השענו לאחור ותנו לנו לדאוג להפקת חתונה מדהימה!  

הפקת אירוע בטבע
הפקת חתונות בטבע
הפקות חתונות בטבע

חתונה מיוחדת לחוויה בלתי נשכחת!

הדבר החשוב כשחושבים על הפקת חתונה ייחודית הוא להכיר את הסגנון הייחודי שלכם, איך הייתם מעדיפים לחגוג ואיך הייתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה – קלאסי, אורבני, כפרי, טרופי ועוד. עוד כדאי בעת תכנון חתונה להחליט מראש מתי בשעות היום תרצו לחגוג- בבוקר או בשעות הצהריים על חוף הים או בכלל בערב לנוכח שקיעה רומנטית.

בהתאם לבחירה שלכם יהיה לכם קל לבחור יחד עם חברת ההפקה ומפיקי חתונות שתבחרו, את העיצוב לחתונה שלכם, עיצוב לבן או עיצוב על פי הקונספט שתבחרו, יהיה ניתן גם לבחור את שאר הדברים כמו מגוון הגימיקים, את סגנון האוכל, המוזיקה, הריהוט והתפאורה מסביב. להלן רעיונות עיצוביים לאירוע חתונה מקורית וייחודית, בטוח תמצאו אחד שיתאים לכם בדיוק!

הפקת חתונה עם ארבל הפקות אירועים
מפיקי חתונה בטבע
חתונה בטבע

סגנונות עיצוב לחתונה

חתונה כפרית – לעיתים נבחר באירוע חתונה, ריהוט שכולו טהור ולבן, בעל קו נקי, גיאומטרי ומודרני. לפעמים אפשר לחבר ריהוט כפרי שמשלב נגיעות של עץ וקש. ואפשר לבחור גם ריהוט אלטרנטיבי לפינות ישיבה כמו- פינות גבוהות, פינות זולות, חביות יין, ספסלים צבעוניים עם עיטורי פרחים ואופניים וינטאז' ועוד.

חתונה קלאסית הפקת חתונה בסגנון קלאסי יהיה עיצוב מאוד עדין, שהוא יחסית נקי ושיצליח לשלב נגיעות של ירוק, לבן ופסטל יחד עם טקסטיל לבן שיוביל לקו נקי עם מרכזי שולחן נקיים גם כן. אם החתונה היא לקראת הערב, ניתן להניח נר או עששית שתחמם את האווירה. הסגנון הקלאסי הוא סגנון מדויק ומאוד מוקפד שמורכב ממנעד צר של גוונים, כדי לשמור על קו אחיד, נקי ורגוע.

חתונה איטלקית- מדובר בעיצוב משוגע בהחלט. עיצוב זה הופך את החתונה לחתונה מיוחדת ומקורית מאוד. תכנון חתונה עם המון השראה וסטייל. עיצוב חתונה זה יכול להתאים לחתונה במקום פתוח אך גם במקום סגור, רוב הריהוט שיתאים הוא שולחנות עץ חשופים עם מפות משובצות. מרכזי השולחן יעניקו אווירה  אקלקטית והרמונית ויורכבו מאבזור מעץ, נייר, מתכת, זכוכית וקרמיקה. עוד ישתלבו על השולחנות עציצי תבלין עם ניחוח מעולה לצד זרים פרועים וצבעוניים, גם ארגזים עם מגוון ירקות ולימונים מה שמקנה מראה שוק איטלקי, יכולים להיות מונחים בשביל לאורך החופה ועוד פריטים שיוסיפו כיף ועניין.

הפקת חתונה בטבע
הפקת חתונה מושלמת
הפקת חתונות בטבע

חתונה אורבנית- עיצוב חתונה אורבנית הוא טרנד חדש שתופס תאוצה אצל הרבה זוגות שמתחתנים. הרבה מקומות ואולמות אירועים מעוצבים בסגנון אורבני בשל המיקום באזורי תעשייה וערים. הבסיס לעיצוב אורבני תמיד יושפע מהאזור וייעזר ביתרונות שלו. בעיצוב אורבני מודרני יעשה שימוש בהרבה ירוק שיעניק חיים ורעננות, מרכזי השולחן יהיו מודרניים ויהיו עליהם כלי זכוכית ובטון. גם נרות ונורות מיוחדים יונחו במרכז השולחן וכלים בצורות גיאומטריות. העיצוב הזה יהיה תמיד מינימליסטי ולא עמוס, זה יהיה למעשה הקסם – זו לחלוטין חתונה אחרת ומחוספסת יותר בשל הסגנון האורבני והמקורי.

חתונה על הים- תכנון חתונה על הים, חתונה בסגנון זה היא חתונה רומנטית ומקורית לא פחות. עיצוב החופה יהיה מינימליסטי חופה פשוטה עם ארבעה מקלות במבוק, ניתן יהיה להוביל את האורחים עד לקו המים ושם כשחלקם יחפים, לערוך את הטקס מול השקיעה והאופק כשאדוות הים נשמעת ברקע. אחר כך האורחים ישבו בעמדות שהוכנו מראש עם מפות לבנות וייהנו מתפריט דגים משובח.

למידע נוסף אודות ארבל הפקות לחצו כאן!

הפקת חתונה ואירועים גדולים
הפקת אירועים וחתונות בטבע ובים עם ארבל הפקות
הפקת חתונה מושלמת בטבע ממבט מרחוק

רוצה לשמוע עוד לקראת האירוע הקרוב?

    אני מאשר קבלת חומרים שיווקים
    Call Now Button